Exordium

En aquest blog que avui començo m'agradaría anar recollint tot alló que em motiva i que em fá "sentir". Per a mi mateixa i per tots els que volguin compartir.ho.



D'aquí el títol. L'arrel "sen" es el denominador comú de totes aquestes paraules que m'inspiran la música i la poesía...i moltes coses mès: sentiments, sensibilitat, sensacions, sensualitat....



La música i la poesía, que sempre están presents a la meva vida, i que fan que pugui evadirme en lo meravellós, somiar, somriure, riure o plorar, però, en definitiva, SENTIR.



Y como los sentimientos y la sensibilidad no conocen fronteras lingüísticas, este blog está abierto a cualquier idioma.



Izzy



domingo, 14 de febrero de 2010

The Second Star to the Right

Fá pocs días vaig fer una recopilació d'éxits de l'any 1953. Moltes ja las coneixía, las havía sentit alguna vegada però una em va "tocar", potser perque parla d'un estel que está allá dalt, a la dreta, per a mí...

Aquesta es la prova que he fet de la cançó, de la película "Peter Pan" (Walt Disney, 1953), "The second star to the right", un títol per somiar...

Espero que us agradi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario