Exordium

En aquest blog que avui començo m'agradaría anar recollint tot alló que em motiva i que em fá "sentir". Per a mi mateixa i per tots els que volguin compartir.ho.



D'aquí el títol. L'arrel "sen" es el denominador comú de totes aquestes paraules que m'inspiran la música i la poesía...i moltes coses mès: sentiments, sensibilitat, sensacions, sensualitat....



La música i la poesía, que sempre están presents a la meva vida, i que fan que pugui evadirme en lo meravellós, somiar, somriure, riure o plorar, però, en definitiva, SENTIR.



Y como los sentimientos y la sensibilidad no conocen fronteras lingüísticas, este blog está abierto a cualquier idioma.



Izzy



domingo, 14 de marzo de 2010

La chanson d'aujourd'hui

Son algo más de las 3 de la mañana, acabo de llegar de Klavier y me gustaría enviar una canción, como hacía hasta no hace mucho. Es mi momento tranquilo, al llegar a casa, añorar muchas cosas y pensar en lo diferente que podría ser........ Bonsoir...

What a difference a day made
twenty-four little hours,
brought the sun and the flowers
where there used to be rain..

My yesterday was blue, dear
today I'm part of you, dear
my lonely nights are through, dear
since you said you were mine...

What a difference a day made
there's a rainbow before me,
skies above can't be stormy
since that moment of bliss, that thrilling kiss..

It's heaven when you, find romance on your menu,
what a difference a day made
and the difference is you...




No hay comentarios:

Publicar un comentario